Jednou budem stejně všichni mrtví. / Umělec se nemá kritizovat, ale chápat.

Kdo to je? část.5 - QeTer

23. ledna 2010 v 20:31 | DimmuCZ |  Klei... Cože??
V chrámě je jen jediná výhoda: nemůžete ztratit svoji hodnost a ponížit. Když zklamete, z chrámu vás rovnou vyrazí. Vlastně ani nevlastníte oblečení, které máte na sobě. Takže vás čeká smrt hladem, vysílením a umrznutím venku, o zimě a bídě.
Do Sileze, na rozdíl od ostatních částí QeTer, nechodily kněžky. Bály se toho, že je Silezani pochytají a obětují.
Zato izolace a zaostalost Nové Gebie byla opět stvrzena jejich typem QeTer. Nazývá se Adeže. Nepříznivě, až odpudivě zní už to, co se o ní lidově říká, že všichni v Adeži jsou paranoidní s myšlenkami na sebevraždu. Není divu. V Nové Gebii si QeTeru vyložili zase úplně jinak. Uzavírají se od světa do chrámů tesaných ve skalách. Do chrámů bez oken a slunečního svitu. Chodili tam pouze ti, co naprosto propadli víře, nebo neměli kam jít, nebo byli "potomci chrámů". V Adeži byl kněz (popř. šaman) maximálně tak několik let. Později pak umírali vlastním zapříčiněním. Adeže byla tak pochmurná, že se tam nedalo ani věřit svému nejlepšímu příteli. Chrámy byly tak dobře skryty, že je kněžky nemohly objevit. Tak vzniklo další odvětví kněžčích chrámů - Chrámy s Esvebem.
Esvebem rozumíme něco jako vlastní "chovnou stanici", kdy se kněžky, zoufalé z toho, že nemohou plnit svůj úděl matek, snažily sehnat otce pro své děti. Jelikož nebylo možné dostat se za kněžími, museli se kněží dostat k nim. I když v 98% proti své vůli. Vlastně to kněžky řešily tak, že někam jely, a tam popadly prvního kněze, který jim přišel do cesty. Toho pak odvlekly k sobě do chrámu a omezovaly pouze na pobyt a rozmnožování. Aby bylo možné zajistit dokonalou péči o kněží a jejich dlouhodobou výkonnost, rozdělily se kněžčí chrámy do nového systmu. Patří do něj - Miri, Dominantky, Liamy, Matky, Lartsie (Del mar, Ogy), Opei, a samozřejmě také Esvebáci a Aini.
Mira: Miri jsou kněžky, které se o kněží starají. Jsou odpovědné za jejich stav a povinné je vodit na kůry a ošetřovat je. Ale musí být naprosto očištěny. Každý kněz by měl mít svou vlastní Miru. Někdy je i jedna na nějakou menší skupinku, ale ti potom nemohou být zařazeni do žádného "chovného programu". Mira je celodenně zaměstnána péčí o svého kněze. Musí každý milimetr na jeho těle důkladně znát a věnovat mu tu nejlepší péči. Vzhledem k tomu, že kněžky nesmí být nějak zdobené, tj. mít náramky, náhrdelníky, náušnice, účesy, jako zapletené vlasy, nebo sponky, ani být nijak nalíčené, rozvinula se jejich péče o svůj zevnějšek natolik, že dokáží svoje přirozené vlastnosti vylepšit na maximum. Mira také musí mít základní znalosti dominancie, nebo být vyučena úměrně k tomu, jak agresivní je její kněz.
Dominantky: Dominancií rozumíme krocení a uklidňování kněží až do té míry, aby byly kněžky postaveny mimo nebezpečí zranění. Dominancie se vyvinula kvůli krocení kněží, kteří byli vyznání Silezského. Ti, protože se nebojí zabíjet, byli pro kněžky smrtelným nebezpečím. Ale jelikož se jartská část vyvíjela nezávisle a odděleně od zbytku Vederžanské říše, měli tito kněží zajímavější genetické informace než ti "získatelní". Dominancie nesmí řešit problematické kněží agresivním způsobem. Tedy takovým, který by je jakkoli poranil. Po mnoha špatných zkušenostech byl vyvinut postoj a držení kněze za opasek tak, aby byla co nejmenší pravděpodobnost útěku. Ti, kteří byli známi už jako agresivní, museli být odděleni od skupin a mít vlastní Miru a počet Dominantek, úměrný jejich agresivitě. Povinná byla ale jenom jedna. Kněží, kteří byli pravé jartské povahy, měli často dlouhodobé výboje agresivity, které museli být kroceny preventivně. K těmto účelům byli vystavěny místnosti s řetězy, na kterých sebou mohli trhat jakkoli, ale nemohli se utrhnout. Dále byly upraveny jartské oltáře tak, aby se nemohli vysmýknout z kontroly jejich Miri a poranit ji. Oltáře byly typické, jaké se užívají k obětacím lidí, ale neměly takový sklon, aby se kněžkám lépe pracovalo. Na těchto oltářích byl potom v leže připoután za natažené ruce. Někdy také za nohy, obojek a opasek.
Liama : Liamy jsou kněžky znalé kůr na léčení s vylepšováním vzhledu a fyzického zdraví. Jsou skoro něco jako doktorky. Při příchodu nového kněze je povinné ho prohlédnout a zároveň provést základní ošetřovací kůry. Ty jsou vždy prováděny na podobných oltářích, jaké užívají Miri, akorát mají větší sklon. Liamy musí být také přítomny u chovného zhodnocování kněze. Chovné zhodnocení musí být prováděno, když má být kněz zařazen do nějakého chovného programu. Jiné zhodnocování je zhodnocení stavby těla, nebo tělesné zhodnocení. To je prováděno, když je kněz zařazován k Miře. U zhodnocování musí být vždy přítomna alespoň jedna dominantka. Liama je též vázána slibem čistoty.
Matka: Kněžka Matka je ta, která si vybere (nebo jí vyberou) kněze. Ta potom dítě odnosí, porodí, (v případě chlapce se ho vzdá ve věku čtrnácti let,) a po odchování se stane Svatou kněžkou Matkou. Tyto kněžky už potom nenosí typické kněžčí kvádro, ale mají splývavý dlouhý šat, obvykle bílé barvy. Jsou také nucené matky.
Lartsia: Jsou kněžky znalé umění svádět a sexuálního umění. Rozvinuly na tato témata spousty praktik a rituálů. Každá budoucí matka musí projít výcvikem u Lartsie. Ty se potom dále dělí na Del mar a Ogy. Zatím co Oga je spíše příznivkyně samotného akru, Del mar tuto záležitost dále zkoumají a rozvíjí. Na základě potom rozvíjejí svoje umění, kterým dokáží přivodit jak nejvyšší rozkoš, tak nejhorší utrpení. Del mar je pro kněze samozřejmě nejatraktivnější, proto je považována za symbol luxusu. V chrámech často požadují, aby byli Lartsie neplodné. Dokonce na to bylo vyšlechtěno i specielní plemeno. Muž tohoto plemene ná potomka s jakoukoliv ženou. Její dcera je vždy neplodná.
Opei: Opei jsou kněžky úřednice. Starají se o chod papírů po chrámě a mezi chrámy a jejich odesílání. Některé Opei jsou i posly. Jiné mohou mít např. zaměření na přeposílání a průtok informací o chovech a jejich centralizování, aby bylo možné kněze třeba přesouvat po jiných chrámech.
Esvebáci: Jsou to kněží, kteří jsou právě "vězněni" v kněžčích chrámech. S kněžkami většinou nemluví, ale baví se mezi sebou. Některým, většinou těm, co byli uneseni, jejich pozice vadí. Jiní se s tím naopak velice dobře smířili a spíše tento pobyt přirovnávají k ráji. V esvebu se mažou získané hodnosti. Pokud je kněz násilně unesen, nesmí to být příslušník vyššího řádu, než kněz. Vyšší a nejvyšší jsou nedotknutelní. Přesto se však najdou tací, kteří do esvebu, třeba jen částečně, patří. Je to většnou, protože je o to požádala vybraná kněžka. Oni to ale mohou odmítnout. Esvebáci většinou nesou bílý sawier. Kdysi měli všichny svaté okovy a jenom Silezani měli temné. Sloužilo to k odlišení, ale to bylo zase později smazáno. Teď je nesou podle momentálního Arcitoria.
Aini: Ain vlastně vznikl tak, že kněžky omilem unesly kněze, který byl homosexuál. Byli proto odkládáni do specielní části chrámu, pozdeji nazvané jako Ain. V dnešní době jsou Aini chápáni hlavně jako ztělesnění arogance a brutality. Jejich "chrám" se totiž stal součástí chrámu kněžek Dal azur. Oni samotní mají totiž svou vlastní filosofii, kterou se povyšují nad ostatní muže. (Zní asi přibližne takto: Jsme lepší, než ostatní muži. My se neponižujeme do stavu ženy a samotná žena je pro nás už přílišná podúroveň. Proto vyhledáváme společnost těch "vyšších" mužů.) Jelikož jsou stejně, jako kněžky Dal azur považováni za společenské ztělesnění zla, nejsou ve společnosti vůbec vítaní a ani ji sami nevyhledávají. Někdy se dokonce odporně baví tím, že unášejí nevinné kluky a potom je znásilňují, dokud nezemřou.
Dal azur: Ze začátku opomíjená, ale přes to důležitá součást světa QeTer. Je to typ kněžčího chrámu, který nemá s popisovaným zřízením nic společného. Vlasně vznikly tak, že když kněžky, které se vrátily z průzkumu chrámu nahlásily a dokázaly, že označily kněze, který je znásilnil, bylo jistě třeba vykonat nějakou pomstu. Dal azur se zabívaly tím, že je vyhledávaly a trestaly podle vážnosti kněžčinýho poranění, nebo navršené jeho prohřešků. Většinou se to týkalo nějakho fyzického trestu, zaměřeného na pohlavné orgány. Tyto kněžky ale tato činnost začala bavit. Později byly z chrámů vyháněny, protože se bavily i na nevinných. Založily si proto chrámy vlastní, které jsou hned po Silezi těmi nejobávanějšími v QeTer. Každý kněžčí chrám musí mít kontakt na nějakou Dal azuru.
Funkce a důvod chovných programů: každý kněžčí chrám je takový malý nacismus. Snaží se uplatnit a vyšlechtit svůj vlastní ideál vzhledu a psychologie. Proto jsou organizovány a zapisovány různé chovné programy, které postrádají emancipaci mužů. Zatím byl zaznamenán pouze jeden užitečný chovný program - ten, který se snažil obnovit původní Vederžanskou rasu, která byla vymícena velkou válkou mezi Polskem a Říší.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama