Jednou budem stejně všichni mrtví. / Umělec se nemá kritizovat, ale chápat.

Všechna kola fantastický

25. května 2010 v 22:00 | DimmuCZ |  Samý kecy...
..Čtete si někdy recenze na hotely? A dáváte si je někdy do google překladače? Občas tam vychází naprosto kuriozní zkomoleniny XD Dneska jsme s mámou hledaly, kam pojedeme na dovolenou a zbrzdilo nám to překládání recenzí z fancouzštiny.
..Mám pro vás výběr toho nejlepšího z nejlepšího, co se nám podařilo za těch vyčerpávajících 5 hodin najít! XD
..Ve výpisu je překlad originálního nadpisu, místo, hotel a autor recenze + výseky z překládaného článku. Místo vyseknutí je vždy označeno tečkami.
..Přísahám, že do překladu jsem nijak nezasáhla a jedná se tedy o pravý výplod Google překladače!

Hodně štěstí, hlučný hotel, restaurace ringu ...

Marillia
Penpenche
Pokoje jsou velké, ale velmi špatně zvukově a viděl, že mnoho lidí v oběhu v chodbách nemají respekt k jejich sousedům nemůže spát, nebo jen velmi málo, protože dveře a plácal se dětí spustit křičí po chodbách jako hřišť.
Nátěr na balkóny a pokoje nejsou příliš mnoho single-prosklené okno a nechat čerstvý vzduch strávil mnoho, a my jsme dát více do nočního klubu mimo hotel, a naštěstí, že to nemohl jinak bychom asi nespal.
Za prvé, servery, tak se snaží zbavit nás a vytvořit tabulku, jak budou k dispozici, buďte trpěliví, protože restaurace byla zaútočili zákazník Tunisko, jelikož jsou bufety, které sloužit mnoho pokrmů z polévka hlavní jídlo položky (viz bod 2 misky do misky) a dezert všechny ve stejnou dobu nebude chybět a opustit poslední tři čtvrtiny, jak chudý chlapec, který zaostává s Evropou ' větší výběr potravin a hlavně dezert pouze jíst pomeranče a dort zelené a led, takže děti nemají jíst všechno
Můžeme porovnat restaurace boxerský ring, a prokázat poslední noc vozíků s dezert desky se změnila po tahanice před bufetu.
Přesto si člověk nemůže chtít za nic a všichni jíst nic, kdyby věděli, jak vést a využít to, co budou jíst.
V baru je také pěkné, ale rezonance hluk v hale jsme se rychle zlomené uši.
Měl bych zmínit, že jsme běželi v době školních prázdnin v Tunisku.
I proto doporučují hotel nikomu, pokud máte odvahu porazit vás k jídlu a ne k vyplnění odpočinku.
První organizovaný hotel, návštěva Hammamet stojí za návštěvu, při příjezdu do starého Medina nákupní touts uchopit a vy se téměř nuceni přijít do rány vyprostit nich.
Potom jsme si udělali výlet do Tunis Kartágo a Sidi Bou Said, průvodce snaží dostat nás z francouzských výrazů pro všechny věty, které se někdy vidět často znamenat nic a na konci dne si ani poslouchat více. Návštěva Tunis je příliš krátká a že Kartágo se návštěvě tohoto webu.

velmi průměrné

Marillia
caroll39
cíl pro lukostřelbu, zatímco hotel má 300 pokojů, ping pong stůl v žalostného stavu nemluvě o mini golf.
Podíváme se očekávat, že ji zaměří každý den, kdy jsme chyběly ručníky WC na pokoji pro dvě dospělé osoby 2kanálový pro bazén ručníky s vkladem do 15 do 45 minuty a přesto hotel splnil 50% jídlo jsme neumírají hlady, ale velmi se opakujícím byliny všude (děti nejsou následovníci) Ale kde jsou od sebe ovoce a jablek, pomeranče a data žádné malé roli v sýru bf .
Je pravda, že restaurace je hlučný a není vhodný jako lidé, protože o víkendu fotbalové týmy nebo kongres více místních zákazníků všechny tyto lidi dohromady je peklo začíná v restauraci a krytý fotbalistů vás března téměř u konce bar (midrange servery na rozdíl od těch z restaurace, že si vše musí být příjemné a střílet max pracovní
ovocné šťávy jsou strašné chemické proč ne dosadit odšťavovač.

nestojí za výlet

bonf25
Po příjezdu stráž ani nemůže najít své jméno na seznamu a dali nám pokoj v náhodném pořadí. Výsledek postele byly, ale nezměnila listy a polštář stále plný vlasů z předchozích osoby. Le mastné jídlo není pestrá a serverů, nemůže druhu. každé ráno vyplnění výsledků vodní nádrže probuzení v 5:30 am, nemluvě o psa, který se nezastaví štěkat v noci.

Nejhorší Hotel někdy

Pigminor
Polštáře měl chlupy na them.
Recepce, které jsme obdrželi, když dostává do hotelu po jeden a půl hodiny cesty od letiště v 21:30 byla potravina již není dokončena, takže převýšení něco. Pak opustí kufr na pokoji jsme šli do baru pro naše all inclusive.
Rozhodli jsme se jít do postele i hlad a žízeň. Druhý den ráno, jak šel dolů na snídani nevěděl, co čas snídaně byla. Zeptali jsme se, co čas rep se blíží k nám. Dnes byla odpověď. Když dnes?
jsme pak loitered kolem hotelové lobby až o čtrnáct hodin vidět REP.
bychom si nemohli dovolit platit všechny tyto a tak jsme byli uvízl v špinavé hotel s velmi špatnou potravin, které mohu v nejlepším popsat jako rozlít.

Skvělé místo & milé lidi!

LoveTunisia08
Se vrátil z resort zahrady Hammamet v září, můj třetí výlet tam, jsem se cítil po přečtení negativních recenzí jsem musel přidat dolu. I naprosto milují toto místo lidé jsou přátelští a vždy, když jsme každý a každý z nich byly velmi vítá! Samotný hotel je pěkné, bazény jsou skvělé a čisté theres stále něco děje, aby vás bavit stejně jako hry v den a ukazuje na večer, což je velká zábava, pokud se zapojíte. jsme se, abychom vyzkoušeli všechno!

Vaše poslední možnost

James075
Vrátil jsem se z resort zahrady Hammamet se svou přítelkyní před 3 týdny a po pečlivém myšlení a náležitou pozornost cítím víc apt titul by mohl být,

Hammamet vězení: Vaše Last Resort!

Jsme vlastně měli skvělý týden, ale za spravedlivé byste mohli dát nám dva v lepenkové krabici a pravděpodobně bychom najít způsob, jak vytěžit maximum z toho, stačí říct, Užili jsme si i přes hotel a už vůbec ne kvůli ní.

Věřím, že jsem se sklenice z poloviny plná druh chlapa, ale když jsem byla doručena pouze polovinu sklenice koksu v plastové kádinky tak malé, že bych se podívat přímo na piknik se skupinou děti ze základních škol na celý týden na mé 'all inclusive' řešení v této '4 * 'hotel, musím přiznat, že jsem začal mít pocit, sklenice napůl prázdná.

Jakmile oni by označeny nás při příjezdu s naším festivalem-esque jasně zelené pásmo, je na čase připojit ke zbytku stáda za čas krmení Buffalo styl, myslím tím formou bufetu.

Chcete-li vám chuť: moje dívka, pravda, masa jedlík jako já, se rozhodla jít vegetarián za týden, spíše než riskovat greying Turecko, které vypadalo, že by umřel na stáří nebo jehněčí s tak málo masa, musí být velikost nula v jeho bývalého života.

Měli bychom urvat z poloviny prázdná sklenice koksu nebo octa (aka bílé víno), vyberte tabulku rozhodování o tom, který byl přinejmenším nechutné, pokud jde o množství desek / potraviny zbude nebo číslo mouchy kroužící, přistání a ledabyle potloukal, posuňte desky stranou / SWAT odletí v již mírně podrážděný móda přesto věděl, že neberou nejneuváženější trochu oznámení a vrátí dříve, než jste ještě hotové plném proudu vaší SWAT, najít nějaké nože a vidličky z někde, kdekoliv a zastrčit dovnitř

Hoď v provozu bez úsměvu, melodie hraje nad hlavou, že jsem si upřímně mysleli, vymřela s výtahy osmdesátých let styl, asi 500 lidí, které vypadají, jako by právě obrátili až do probuzení a máte oběd nebo večeři v resort Hammamet zahrady!

Mám své názory na celkovou hygienu místa, "zábava" na nabídku, skryté náklady přesto, že je all inclusive, a standardní klientely, ale budu držet ty na sebe ze strachu z děje.

Pokud v týdnu měl nějaké vykoupení rysy by se na 2 místa, kde jsme strávili většinu týdne vyhnout vězení - na pláži nebo krásné restaurace 1 minutu chůze daleko, že se stal naším pravidelným strašit po našem okázale zklamáním první večeři!

Ne vrací!

AnnieBEssex
Pokoje byly chatrný a datované, mysleli jsme, že jsme bydleli v hotelu vylíčil ve starém Carry On film jako everthing jsem se dotkl v koupelně přišel off v mých rukou ... sprchová hlavice, věšák na ručníky a železnice přes koupelnu! Údržbář přišel a dal nové sprchové hadice na další den by! Jídlo bylo ok, jsme jako polévka .... ale my jsme byli rádi, že jsme měli jen rezervované jeden týden.
Pokud jste ubytováni v jednom z pokojů s výhledem na hlavní bazén, budete mít jinou možnost, než poslechnout večerní zábavu, a pokud budete mluvit francouzské nebo italské budou bojovat pochopit.

pozorný personál.

jacquiejohn
Enterainment byla zaměřena především na francouzské a Italové, protože tyto byly jazyky, které kdysi vyprávěl vtipy či zpívat písničky palců
Kdy jít ven a asi Sundej si all inclusive Potítka, jak budete neustále musí splnit místní tvrdí, že je číšník z hotelu a budou se snažit, aby vás na své rodiny obchodů a stánků, které mohou nakonec stát si malé jmění .
Nejlepší hotel atmosféra zkušený!
jennam825
Ano, jídlo a pití jsou velmi jednoduchý, ale také jedlé a tam bylo vždy něco, co by někdo rád - těstoviny, pizza, salát, rýže a samozřejmě čipy!
Theres mnoho udělat, a zaměstnanci jsou geniální především zábava posádky.
A šli jsme během Ramdan příliš a oni byli stále úžasný didnt show vůbec. Pokud chcete atmosféru jako hudba hrála kolem bazénu (což je signál, že činnost je on) a spoustu hloupá activitys jako ping pong, mini golf, nebo aqua-aerobik (který musíte udělat, alespoň jednou za smích, jeho soo mnohem zábavnější!), pak její dokonalé. Je-li příliš hlučný, jít na pláž svého 5 min chůze, nebo je ještě volný trochu golfový vozík, který se u moc. Ale oni jsou nejvíce nejpřátelštější lidí, jaké jsem kdy splnit, a to i ti, kteří hádka si koupit, oni budou ještě zastavit na rozhovor!

Krásná dovolená, s určitými výhradami

Alipalli
V celku, jsme si naše týdne na konci června. V hotelu je velká, čistá a v hlavní části, přátelský.
Měli jsme problém, protože jsme dorazili, nicméně.
Je to opravdu záleží na typu dovolené si můžete vychutnat, existuje spousta výletů, které nejsou příliš drahé (velbloud na koni, quadbiking a pirát výlet byl skvělý!), Ale nemusí být znepokojeni nedostatkem zdravotních a bezpečnostních předpisů! Non-dokonce žádné!
Přejít na růžové vlaku (ale vzít polštář)! Stačí říct "ne"!

Buďte opatrní a dělat domácí úkoly!

pikeboy
I couldnt slyšet můj ipod obrátila se na plný objem pro čerpání z raket po celý den.
Zábava v noci byl standard Fayre pro tyto typy středisek - dost špatné, ale 10 z 10 na úsilí, s výjimkou noci čtvrtek, kde pokud máte rádi zábavu s velkou dávkou rasismu na úkor čínské komunity, jste v pro léčbu. I couldnt věřím to, co jsem viděl / sluch!

Jakékoli cenné oblečení - etc dont pověste je nahoru, zámek je ve vašem případě. To opravdu dát dusítko na to, co bylo dobré dovolené.

Vynikající první rodinná dovolená

gemy2000
Šli jsme jako strana na pět, já, manžílek, 6yr starý syn, 4yr dceru a mámu.
Naše děti byly velmi šťastný a velmi bezpečné.
Pokud chcete, bezstarostný, komfortní dovolenou bez ventiluje a milosti, pak toto je místo pro vás!

nikdy .. nikdy .. znovu ..

christine1959

záchod byl pórek a bylo to jako mít bazén ve svém pokoji a to bylo špinavé, tašky neviděl čisté v týdny, ale celý pokoj neviděl čistící hadřík. jsme měli mravenci první den všechny v našem pokoji a druhý den bez elektrické.
Nic nebylo v pokoji, který se chcete strávit kdykoliv se tam na rozdíl od návratu do spánku.

Hotel Marie Celeste!

towse1972

Nebylo bufetový oběd kvůli nám je pouze hosté, ale kuchař zašustily nás 5 chodech a 3 samozřejmě oběd za několik dní, než ostatní lidi tady! Na webových stránkách uvedla, že se jednalo o bidlo .. Nebyl!
Všichni barmani / číšníky / čističe jsou přátelské.
Pouze duch nemá na all inclusive bylo pálenky! (To bylo kdysi skutečně otevřel bar, jakmile budou instalovány čerpadel atd.!)
Který uvedl, že zaměstnanci padaly přes sebe na pomoc a naše zkušenost byla lepší Poté, co jsme tam byl na pár dní.
Místo je opravdu, ale opravdu špatně osvětlené. Jsem si jist, že to je pokus o vytvoření jakési prostředí, ale to se nezdařilo .... Moc se mi líbí být schopni vidět, kde jsem seděl a to, co jsem jíst!

Velký hotel, skvělá lokalita, skvělá dovolená!

shinestar
Tento hotel má maurská marockého pocit na to! Krásný bohatá výzdoba s klenutou stropy propadlé podlaze a kované železné vybavení!
Koupelna je poměrně velká, i když trochu unavený!
Prádlo je čerstvé a nové ručníky a bílé!

Všechna kola fantastický

spice5

Rezervujte lázeňskou léčbu měli jsme 2, které byly velkou hodnotu za peníze a na smrt pro! …

Rami a jeho tým si dobrou práci aby vaše dovolená byla dobrá zábava bez ohledu na to, co ve věku tak připojit palců

Myslel jsme měli bargin, ale nenechte se zlákat cenou, zaplatí o něco extra, a opravdu vychutnat svůj pobyt v Tunisku

happytravels80

Jsem pevně věří, že dovolená je to, co si ho, a každý den je nová dobrodružství, a tak jsme oba šli s ohledem na tuto skutečnost.
Měli jsme vlastní číšník v potravinách sálu a my jsme mu initialy 10 liber, takže jsme mohli mít stejný stůl každý večer. Žehnej mu, oblékl stůl každý večer s čerstvými květinami a láhev místní víno (které jsme utrpěli sklo nebo dva, aby ne urážet).
Ale po pár dnech se dostali na naše nervy, jak křičí na vodní pólo každodenní s nárazem hudbou od 10 hod. znamenalo, že by člověk nemohl sednout a relaxovat.
Různé věkové rozpětí se 17 až 70 + představuje výzvu pro ně, což znamenalo, pokud jste vybaven do kritéria chtějí se opít, flirt, udělat blázna své vlastní, padají a zraní a jednat tak, jako by vaše v dovolené tábor pak didnt opravdu zapadají do jejich pre plánovaného harmonogramu.

Resort byl krásný s nějakým krásným hotely nejlepší je 5 *, mainley na přední straně, pokud jsme se vrátit zpět na tuto oblast jsem nikdy bavit pobyt v něco méně než 5 *.
Dělají poskytují mikrovlnné v potravinách hale, ale mít teplou večeři, budete mít štěstí, pokud žiješ na čipy. Existuje jen velmi málo fantazie a výběr potravin.
Velmi špatný zdravotní stav a bezpečnostních opatření v okolí bazénu. Není vhodný pro malé a malé děti.

Ručníky byly starý a unavený, a některé byly šedé barvě, ale ke konci pobytu jsme skutečně dostali to, co vypadalo jako nové ručníky.

Errmmm to bylo OK!

Lissliss
Náš pokoj byl pěkný, čistý, prádlo změnil denně, vůbec žádné problémy a my jsme měli dobrý výhled na bazén a prostornou lodžií (i když ne všechny pokoje mají balconys).
V bazénu bylo také pěkné, a neměli jsme problémy, jak se slunce postele ráno.

PROSÍM DO NO tam !!!!!!

spoons48
No, abych byl upřímný jsme četli recenze a být upřímný víme, že toto místo bylo levné a chearful, ale i pro levné vaction AI, mysleli jsme, že to se nedá tak zlé.

Bouchnutý na balkon vidět výhledem na moře, a zjistíte, že jste mohl jen vidět moře kolem hotelová pláž Jasmine a El Mouradi Hotel.
Ručníky - jak bylo zmíněno dříve, než budou dobře prodávat minulosti podle data, a mohl dělat s tím, že nahrazuje.
...
Ice - Dobře se běžel ven, a pokud budete vyzváni k ledu máš 1 / 2 a roztavené paušální, a dostal se zamračil, pokud byste chtěli více

Nyní bodavý část, v ned jsem požádal o Gin & tonikum a číšník mi přinesl přes lokální džina a Schweppes, že byl docela hezký, pak v pondělí jsem se zeptal znovu, a pak byl předložen se 7 Bill Dinar, a myslel Číšník byl jen vtip, jak jsme byli jokinh s ním a vypnutí za posledních pár dní.
No tam jsou 3 stolky a židlemi venku, a asi 30 plastové židle linky do stylu divadla v přední části plochy etapy, ukazuje, jsme neměli opravdu sledovat, byly velmi základní a obvykle jen zaměstnancům v maškarní kostým.

Odpočinek, relaxaci a dobrého jídla v souladu s oblastí, velmi pozorný číšníci!

SupportiveGal
kdy viděl, kdekoli! Jednou jsme byli v krajině správné, olivové háje, atd. Bylo to moc příjemné, třetina cestu kolem jsme museli převést na koních pak v poslední třetině cesty můžete rozhodnout pro jeden velbloud znovu nebo kůň, a na které se vztahuje košíku , jak to bylo skoro poledne do té doby, a já jsem spravedlivý kůže blondýnu jsem šel na které se vztahuje košíku.
Zpět do hotelu, venkovní bazén byla skvělá, okolí byla držena opravdu čistý, tam byl huňatý strom, který poskytuje mi potřebné množství stínu jsem potřeboval.

Nemyslím retrounerais!

yishay
Hotel se stane Almaz: náš příchod nebylo plánováno v hotelu. Výsledkem Restaurace byla uzavřena jsme nejedla od poledne.
deska s 3 mini zákusky jsme dostali láhev sklenici vody a bez vody (jistě jsme snížili náš hlad po to, co nebylo
případů).
Restaurace Almaz: ne láhev vody tabulky, musí podepsat poukaz pro použití v každém jídle si něco k pití vody, ...
Hotel bar Almaz: dobré znamení pro spotřebitele spotřebu. Stánek ve stavu, jsme strach, že skončíme s poznámkou
Tamní lidé se nepohybují prstem, pokud opravdu naštvaná, a další.
Jsou, máme sklon dozadu, až to nejhorší konečné skóre! Berete na vědomí, že pro nás tento svátek nesouvisejících ty požadované a koupil. Jsme více zde zdůraznit, že náš odchod, že budete souhlasit, není normální.
Byli jsme uvítáni slovy: "Turisté budou zavřené vás"
polévku na start, který dal 1 polévková lžíce na osobu nepatří mezi malé pánvi, 1 cihla na osobu, čtvrtina kuskus na osobu (ekvivalent ve Francii = 1 / 4 kuskus kuskus pro jednu osobu Francie), 1 Makroud na osobu (mini dort s daty).

Aby se zabránilo jakékoli mimořádné

Raphi77

Za 15 dní, moje děti mají nejedl nic jiného než těstoviny a někdy sestříhané brambory loupané špatně.
Snídaně croissanty a bolesti au čokolády, suché jogurt a feferonky jídla (nebo tak nějak).
Miska nebyl velmi dobře vyprat.
Tím, nevýhody v chodbách je velmi špinavý, koberce jsou místnosti, jsme zjistili, že jídlo místnosti vlevo od zákazníků, kteří troll za několik dní.

podvod, odpady, katastrofa

nattyTunisia
Bylo to "all inclusive", ale buď chyběl nějaký koky, stroj je vytáhl pivo měli nějaký problém, nebo očekáváme, aby mohli pít skla, plastů, sklo špatně prané (namočenou v kádě plné špinavé vody! !)
Nenechte si kazit dovolenou tím, že tento hotel! nedělají hlavu mule jako já v myšlení lidí přehání !!!!! nebo tvrdý!

28. června do 5. července, je vždy lepší

Cindylarue
Pokoje jsou velmi pěkné a prostorné, ale špatně čistit: ne smetákem nebo vysavačem, sklo (zrcadlo) prané, toalety a ještě méně listů nedojde ke změně v týdnu!

All Inclusive je snížena na plný důchod jako plážový bar je v "extra", musíte zaplatit více konzumovat.

Bar v hotelu byl uzavřen po 0:00 hodině výše, že jste dřez ve svém pokoji ... všechny skla, takže když jste u stolu, budete muset čekat ve frontě na drink ...
Francouzská žena má zatím odstraněny ručník a byl hit!

Jednou odpoledne tam bylo více plynu, lidé se očekává 1:30 ET strávil 18h "krepový maker", by nebylo možné používat, zatímco lidé čekali na velmi dlouhou dobu.

Animace je neexistující, pokud vaše děti rádi hrají domino a barvení nebo se těsnění naplněné vodou a běh kolem bazénu (s rizikem pádu na beton), tak je nižší, než jste pryč!
jakékoliv činnosti navržené večer "mini disco" každou noc pro děti!

Spa je také přezkoumat, zeptal jsem se pro manikúru a pedikúru výsledek byl opravdu strach ....

Super Dovolená

ptit-litchy
Komfortní, jsme dvoulůžkový pokoj, ale samostatné matrace a to je pravda, že tam je výhoda (není cítit její pohyb v příštím posteli v noci). Dekor mění každý den s přikrývky, ručníky, a někdy dokonce i uklízečky vzal čas, aby si boty podle velikosti a barvy, které táhl ve všech směrech ...
Když jsem viděl představitelé klubu se přeteče minieldo oblečené děti, ostatní děti se baví se sklonil nad velkým rybníkem vidět objekt, který byl na dně ... Když se chodníky šel do budovy budovy, dlážděné byl rozbit ve třech a sejmout uprostřed silnice ... kdybych tlačil jsem na stranu po třech dnech, bude nehody které by mohly nastat střih nohou, například.

Magie

joh73
jeho poloha je opravdu perfektní, nohy v moři!
animace jsou rozmanité a různorodé: posilovna, fotbal, plážový volejbal, vodní aerobik, zahrát si každý oběd aperitivu.
Tunisians jsou přátelští lidé, ale trochu lepkavé v Souk!

Poněkud

mches
to není ten správný čas vidět polární předvídat svetr a nevytápěnými bazén v dubnu!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.